Novinky: Náradie a dekorácie pre záhradnú sezónu 2021

Doručenie

DPD

Kuriérska spoločnosť DPD doručí váš balíček záhradnej radosti pohodlne až k vám domov.

Cena za doručenie: 4 € pri platbe vopred, 5 € pri platbe na dobierku. Pri nákupe v celkovej sume nad 60 € je doručenie kuriérom DPD bez poplatku.

Spoločnosť DPD vám pošle SMS a e-mail o plánovanom termíne doručenia s možnosťou zmeniť čas alebo adresu doručenia. Balíček sa dá vyzdvihnúť aj na odbernom mieste DPD, kde na vás bude čakať 7 dní. Polohu balíčka môžete sledovať naživo v reálnom čase na mape.

Zásielkovňa

Balíček si môžete nechať doručiť do niektorej z pobočiek Zásielkovne a vyzdvihnúť vtedy, kedy vám to vyhovuje, napríklad po ceste z práce či v rámci nákupov. Ak sa rozhodnete pre platbu na mieste, skontrolujte si, či zvolené výdajné miesto umožňuje aj platbu kartou.

Cena za doručenie: 2 € pri platbe vopred, 3 € pri platbe na dobierku.

Polohu balíčka môžete sledovať online. Po jeho doručení na výdajné miesto vám príde SMS a e-mail s heslom. Následne máte 7 kalendárnych dní na vyzdvihnutie. Ak budete v časovej tiesni, túto lehotu si môžete spätnou SMS alebo prostredníctom webstránky Zásielkovne predĺžiť.

Platba

Platba kartou bezpečne

Jednoduchý, najrýchlejší a bezpečný spôsob platby. Akonáhle bude váš nákupný košík kompletný a objednávka ukončená a zosumarizovaná, prebehne presmerovanie a platba cez platobnú bránu. Citlivé údaje z vašej karty sú v bezpečí, zadávate ich bezpečnej platobnej platforme Stripe, ktorá realizáciu platby sprostredkuje. Platiť môžete debetnými a kreditnými kartami Maestro, Visa, Mastercard a Diners Club.

Priamy vklad na účet

Ak sa rozhodnete platiť bankovým prevodom, na vašu e-mailovú adresu pošleme údaje potrebné pre realizáciu platby. Nezabudnite ako variabilný symbol uviesť číslo vašej objednávky. Na vašu platbu počkáme 7 pracovných dní, následne rezervovaný tovar vrátime späť do e-shopu. Bankový prevod v rámci SR trvá 1 pracovný deň.

Paypal

Vďaka službe Paypal môžete platiť bezpečne a pohodlne priamo z vášho účtu, registrovanou debetnou alebo kreditnou platobnou kartou.

Dobierka

Vašu objednávku môžete zaplatiť až pri doručení. Ak sa rozhodnete pre túto možnosť, poplatok za doručenie bude navýšený o sumu 1 €.

Nakupujete bezpečne (SSL)

Používame SSL certifikát, vďaka ktorému je naša vzájomná dátová komunikácia dôkladne zabezpečená a vaše osobné údaje a heslá chránené proti zneužitiu.

Vrátenie tovaru

Nesprávna veľkosť, nesedí farba … niekedy si skrátka človek nie je istý. Nevadí, tovar nám môžete bez obáv vrátiť, a to aj bez udania dôvodu. Hoci budeme zaň vďační, aby sme na sebe pracovali. Na vrátenie máte 14 dní, tie začínajú bežať odo dňa doručenia zásielky. Tovar musí byť nepoužitý, v pôvodnom obale a s visačkami, aby mohol v kompletnom stave putovať zase inému zákazníkovi. Ako pri vrátení tovaru postupovať?

Zásielkovňa

  • Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru  a priložte ho do balíčka.
  • V pôvodnom balíku s objednávkou bol adresný štítok Zásielkovne pre vrátenie tovaru, nalepte ho na balík.
  • Balík odneste na ktorúkoľvek pobočku Zásielkovne.
  • Vrátenie platby prebehne najneskôr do 10 dní od prijatia tovaru.

 

Zaslanie poštou

  • Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru a priložte ho do balíčka. Ten prosím starostlivo zabaľte, aby počas prepravy neprišlo k poškodeniu tovaru.
  • Na balíku uveďte našu adresu: RETAIL MEDIA Slovakia, s. r. o., Biznis Centrum LUXE, Bárdošova 2/A, 831 01 Bratislava, Slovenská republika
  • Balík v tomto prípade zasielate na vlastné náklady.
  • O vrátenie peňazí na váš účet sa postaráme počas 10 dní odo dňa prijatia tovaru.

 

Reklamácia

Poškodený či nefunkčný tovar vie pekne zamrzieť. Nič sa nedá robiť, iba reklamovať. My vám s tým však pomôžeme. Pamätajte na to, že reklamačná doba je 2 roky. Ako pri reklamácii postupovať?

  • Vyplňte reklamačný formulár, ak nemáte prístup k tlačiarni, stačí reklamáciu podľa tohto vzoru napísať rukou.
  • Tovar dôkladne zabaľte a spolu s formulárom pošlite ako balíkovú zásielku na adresu: RETAIL MEDIA Slovakia, s. r. o., Biznis Centrum LUXE, Bárdošova 2/A, 831 01 Bratislava, Slovenská republika.
  • Posúdenie reklamácie zaberie najviac 30 kalendárnych dní od dátumu prijatia reklamovanej zásielky.
  • Oprávnené reklamácie vyriešime výmenou tovaru za iný, pokiaľ bude ešte rovnaký výrobok na sklade. Ak to nebude možné, vrátime vám na účet sumu v hodnote vráteného tovaru.

 

Neviete si dať s niečím rady? Poradíme vám. Stačí napísať na reklamacie@zahradnyobchod.sk alebo zavolať na číslo 02/38106046.

Updating…
  • Žiadne produkty v košíku.