Bezplatné doručenie kuriérom pre objednávky nad 60€.

Doručenie

DPD

Kuriérska spoločnosť DPD doručí váš balíček záhradnej radosti pohodlne až k vám domov.

Cena za doručenie: 4 €

Pri nákupe v celkovej sume nad 60 € a úhrade vopred je doručenie kuriérom DPD bez poplatku.

Spoločnosť DPD vám pošle SMS a e-mail o plánovanom termíne doručenia s možnosťou zmeniť čas alebo adresu doručenia. Balíček sa dá vyzdvihnúť aj na odbernom mieste DPD, kde na vás bude čakať 7 dní. Polohu balíčka môžete sledovať naživo v reálnom čase na mape.

Packeta (Zásielkovňa)

Balíček si môžete nechať doručiť do niektorej z pobočiek Packeta a vyzdvihnúť vtedy, kedy vám to vyhovuje, napríklad po ceste z práce či v rámci nákupov. Ak sa rozhodnete pre platbu na mieste, skontrolujte si, či zvolené výdajné miesto umožňuje aj platbu kartou. Maximálna hmotnosť objednávky pre túto formu doručenia je 5 kg.

Cena za doručenie: 3.50 €

Polohu balíčka môžete sledovať online. Po jeho doručení na výdajné miesto vám príde SMS a e-mail s heslom. Následne máte 7 kalendárnych dní na vyzdvihnutie. Ak budete v časovej tiesni, túto lehotu si môžete spätnou SMS alebo prostredníctom webstránky Packeta predĺžiť.

Slovenská pošta

Balíček vám môžeme zaslať aj Slovenskou poštou, vyzdvihnete si ho na pošte. Maximálna hmotnosť objednávky pre túto formu doručenia je 5 kg.

Cena za doručenie: 3.50 €

Adresát alebo oprávnený prijímateľ si môže zásielku prevziať pri priehradke pošty počas otváracích hodín, po oznámení podacieho čísla alebo mena a priezviska/názvu adresáta zo zaslaného SMS/e-mail avíza a preukázaní totožnosti.

Platba

Platba kartou bezpečne

Jednoduchý, najrýchlejší a bezpečný spôsob platby. Akonáhle bude váš nákupný košík kompletný a objednávka ukončená a zosumarizovaná, prebehne presmerovanie a platba cez platobnú bránu. Citlivé údaje z vašej karty sú v bezpečí, zadávate ich bezpečnej platobnej platforme Stripe, ktorá realizáciu platby sprostredkuje. Platiť môžete debetnými a kreditnými kartami Maestro, Visa a Mastercard.

Priamy vklad na účet

Ak sa rozhodnete platiť bankovým prevodom, na vašu e-mailovú adresu pošleme údaje potrebné pre realizáciu platby. Číslo bankového účtu pre úhradu prevodom je: SK97 7500 0000 0040 2045 6046. Nezabudnite ako variabilný symbol uviesť číslo vašej objednávky. Na vašu platbu počkáme 7 pracovných dní, potom rezervovaný tovar vrátime späť do e-shopu. Bankový prevod v rámci SR trvá 1-2 pracovné dni.

Paypal

Vďaka službe Paypal môžete platiť bezpečne a pohodlne priamo z vášho účtu, registrovanou debetnou alebo kreditnou platobnou kartou.

Dobierka

Vašu objednávku môžete zaplatiť až pri doručení. Ak sa rozhodnete pre túto možnosť, poplatok za doručenie bude navýšený o sumu 1.50 €.

Nakupujete bezpečne (SSL)

V Záhradnom obchode používame SSL certifikát, vďaka ktorému je naša vzájomná dátová komunikácia dôkladne zabezpečená a vaše osobné údaje a heslá chránené proti zneužitiu.

Vrátenie tovaru

Nesprávna veľkosť, nesedí farba … niekedy si skrátka človek nie je istý. Nevadí, tovar nám môžete bez obáv vrátiť, a to aj bez udania dôvodu. Hoci budeme zaň vďační, aby sme na sebe pracovali. Na vrátenie máte 14 dní, tie začínajú plynúť odo dňa doručenia zásielky. Tovar musí byť nepoužitý, v pôvodnom obale a s visačkami, aby mohol v kompletnom stave putovať zase inému zákazníkovi. Ako pri vrátení tovaru postupovať?

Zásielkovňa

  • Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru  a priložte ho do balíčka.
  • V pôvodnom balíku s objednávkou bol adresný štítok Zásielkovne pre vrátenie tovaru, nalepte ho na balík.
  • Balík odneste na ktorúkoľvek pobočku Zásielkovne.
  • Vrátenie platby prebehne najneskôr do 10 dní od prijatia tovaru.

 

Zaslanie poštou

  • Vyplňte formulár pre vrátenie tovaru a priložte ho do balíčka. Ten prosím starostlivo zabaľte, aby počas prepravy neprišlo k poškodeniu tovaru.
  • Na balíku uveďte našu adresu: RETAIL MEDIA Slovakia, s. r. o., Biznis Centrum LUXE, Bárdošova 2/A, 831 01 Bratislava, Slovenská republika
  • Balík v tomto prípade zasielate na vlastné náklady.
  • O vrátenie peňazí na váš účet sa postaráme počas 10 dní odo dňa prijatia tovaru.

 

Reklamácia

Poškodený či nefunkčný tovar vie pekne zamrzieť. Nič sa nedá robiť, iba reklamovať. My vám s tým však pomôžeme. Pamätajte na to, že reklamačná doba je 2 roky. Ako pri reklamácii postupovať?

  • Vyplňte reklamačný formulár, ak nemáte prístup k tlačiarni, stačí reklamáciu podľa tohto vzoru napísať rukou.
  • Tovar dôkladne zabaľte a spolu s formulárom pošlite ako balíkovú zásielku na adresu: RETAIL MEDIA Slovakia, s. r. o., Biznis Centrum LUXE, Bárdošova 2/A, 831 01 Bratislava, Slovenská republika.
  • Posúdenie reklamácie zaberie najviac 30 kalendárnych dní od dátumu prijatia reklamovanej zásielky.
  • Oprávnené reklamácie vyriešime výmenou tovaru za iný, pokiaľ bude ešte rovnaký výrobok na sklade. Ak to nebude možné, vrátime vám na účet sumu v hodnote vráteného tovaru.

 

Neviete si dať s niečím rady? Poradíme vám. Stačí napísať na reklamacie@zahradnyobchod.sk alebo zavolať na číslo 02/38106046.

Moment…
  • Žiadne produkty v košíku.